طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت خبری فعال�

طراحی سایت استان اصفهان

طراحی سایت در اصفهان از توسط شرکت نوپرداز با توجه به نیاز و هدف شما صورت می گیرد. برنامه نویسی حرفه ای و طراحی قالب اختصاصی از جمله موارد مهمی است که در طراحی سایت شما رعایت خواهد شد. جهت سفارش محصول و یا طراحی سایت اختصاصی در اصفهان با ما در تماس باشید.

طراحی سایت ریسپانسیو در اصفهان

طراحی سایت کاملا ریسپانسیو در استان اصفهان توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد.

حتما تا به حال درباره طراحی سایت های ریسپانسیو شنیده اید. اما واقعا ریسپانسیو بودن سایت چرا مهم است؟ در گذشته به دلیل نبود دستگاه های هوشمند نمی توانستند با هر دستگاهی به وب سایت های مورد علاقه خود مراجعه کنند، اما در عصر حاضر و با پیشرفت تکنولوژی زمینه برای این کار فرآهم شده است و افراد با دستگاه های مختلف مانند گوشی های موبایل خود به سراغ وب سایت های مورد علاقه شان می روند. 

از این رو ما در شرکت نوپرداز طراحی سایت ریسپانسیو در اصفهان را یکی از مهم ترین معیار های کار خود قرار داده ایم تا مشتریان از این بابت رضایت کاملی داشته باشند.

اصفهان یکی از با باستانی ترین استان های ایران می باشد و اصفهان، سومین شهر پهناور و سومین شهر پر جمعیت ایران بعد از تهران و مشهد بوده است. در زمان های قدیم بار ها این شهر به عنوان پایتخت ایرات انتخاب شده و به همین جهت نیز رونق فراوانی پیدا کرده است. این استان به دلیل وجود معماری های بسیار جالب و وجود پل ها و مساجد و کاخ های منحصر به فرد لقب نصف جهان را به خود اختصاص داده است. شعار شهر اصفهان، "اصفهان برای همیشه، برای همه" بوده است.

وضعیت اقتصادی استان اصفهان

از جمله مهم ترین کسب و کار های پر رونق در استان اصفهان ایجاد مراکز گردشگری و توریستی می باشد. همه ساله تعداد زیادی گردشگر از سراسر نقاط جهان برای دیدن آثار زیبا و مکان های دیدنی موجود در استان اصفهان به ایران سفر می کنند. معروف ترین سوغات استان اصفهان گز می باشد و اقتصاد سنتی استان با تکیه بر صنایع دستی مانند قالی بافی، ابریشم بافی، قلمزنی، منبت کاری، زری بافی و غیره استوار بوده است. صنایع بزرگی مانند ذوب آهن، مجتمع فولاد مبارکه، پالایشگاه، شرکت پلی‌اکریل اصفهان از مهم ترین علل رشد اقتصاد استان اصفهان محسوب می شوند.

اهمیت طراحی سایت استان اصفهان

با توجه به وجود مراکز توریستی و هتل ها و کارخانه جات بزرگ در استان اصفهان و همچنین مراجعه توریست ها از تمام مناطق جهان به این شهر، طراحی وب سایت یکی از مهم ترین نکات برای گسترش این مدل کسب و کار ها در این استان می باشد. طراحی وب سایتی که بتوان با استفاده از آن با بازدید کنندگان و مخاطبان خارج از کشور به خوبی ارتباط برقرار کرد کار آسانی نخواهد بود و نیازمند همکاری و دریافت مشاوره از شرکت های معتبر طراحی سایت و متخصصان در این زمینه می باشد.

با توجه به استقبال گسترده مردم از فروشگاه های اینترنتی ،این فروشگاه ها از دیگر خدمات اینترنتی قابل رشد در استان اصفهان می باشند که صاحبان کسب و کار های مختلف می توانند با استفاده از آن به فروش محصولات و خدمات خود بپردازند.

شرکت طراحی سایت در استان اصفهان

امروزه شرکت هایی که در زمینه طرحی وب فعالیت دارند خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهند و شما باید پس از بررسی نیاز ها و خواسته های خود از وب سایت مد نظرتان با شرکت مورد نظر قرارداد ثبت کنید. شرکت طراحی سایت نوپرداز با استفاده از کادری با تجربه و حرفه ای آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو در استان اصفهان می باشد.

شرکت طراحی سایت نوپرداز در استان اصفهان در نظر دارد تا با به کار گیری برترین ابزار ها نتیجه مناسبی را برای کسب و کار شما ایجاد نماید.

طراحی سایت اصفهان 

+ نوشته شده در  جمعه 30 شهريور 1397ساعت 14:26  توسط حمیی 

طراحی سایت در شهر اراک

طراحی سایت اراک به صورت کاملا اختصاصی و برنامه نویسی شده توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد. شما می توانید برای ثبت سفارش طراحی سایت در اراک و یا دریافت خدمات پشتیبانی رایگان با ما در تماس باشید. ما در شرکت نوپرداز همواره تلاش داریم تا با بهره گیری از جدیدترین متد های روز دنیا در زمینه طراحی و توسعه وب سایت بهترین نتیجه را برای کسب و کار شما ایجاد نماییم.

طراحی سایت ریسپانسیو در اراک

بسیاری از کسب و کار ها در اراک از وب سایت هایی استفاده می کنند که در تمامی دستگاه ها به خوبی نمایش داده نمی شوند. در صورتی که سایت شما فاقد نمایش مناسب در تمامی دستگاه ها باشد به احتمال فراوان شما مشتریان زیادی را که با تلفن های همراه خود به سراغ سایت شما می آیند را از دست خواهید داد.

به همین جهت طراحی سایت ریسپانسیو در شهر اراک از اهمیت خاصی برخوردار است. مشتریان و کاربران سایت شما باید بتوانند با دستگاه های مختلف وب سایت شما را مشاهده کنند و خواسته های آن ها برآورده شود. در غیر این صورت ممکن است ضربه بزرگی به کسب و کار آنلاین شما وارد گردد.

تیم برنامه نویسی نوپرداز با استفاده از بهترین فریم ورک های طراحی سایت ریسپانسیو تلاش دارد تا سایت شما در تمامی دستگاه ها به بهترین شکل ممکن به نمایش درآید.

معرفی شهر اراک

اراک از جمله بزرگ ترین شهر های مرکزی ایران به شمار می آید. اراک جزء شهر های صنعتی مهم ایران محسوب می شود و یکی از قطب های صنعتی کشور است. از نظر گردشگری نیز بناهای تاریخی بسیاری در این استان واقع شده است. بیشتر مردم اراک مسلمان و شیعه می باشند. در این شهر مراکز خرید زیادی وجود دارند و کسب و کار های اینترنتی نیز فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده اند. از این رو طراحی سایت در اراک یکی از شغل های پر رونق محسوب می شود.

طراحی سایت در استان مرکزی

امروزه المان های برندسازی وب سایت ها یکی از روش های مورد توجه شرکت ها و موسسات مجرب قرار گرفته است و استان های دیگر در تلاش هستند که در این حوزه به رقابت بپردازند. شرکت طراحی سایت نوپرداز در تلاش است که در استان اراک بتواند کار فوق العاده ای را برای کاربران عزیز ارائه بدهد. آیا تاکنون در رابطه با بازار فروش بزرگ و حرفه ای طراحی سایت فکری داشته اید؟ امروزه شما باید در تلاش باشید که بتوانید در عرصه مهم و تکنولوژی روز افزون عقب نمانید. ما می توانیم از فضای مجازی کمک بگریم که به دستاورد های مهم دست پیدا کنیم.

شرکت طراحی سایت نوپرداز در استان مرکزی توانسته است که با کمک همکاران مجرب و حرفه ای و از همه مهم تر جوان به شهروندان تکنولوژی روز دنیا را ارائه بدهند. طی سال های اخیر این شرکت توانسته افراد خوبی را به سوی حرفه طراحی سایت هدایت کند. یکی از روش های مورد قبول شرکت نوپرداز پشتیبانی از کارهای خود می باشد که از جمله آن ها پشتیبانی تلفنی، تیکت و ایمیل هست که قیمت اولیه مناسب را برای ایده های مورد نظر کاربران گرامی ارائه بدهد.

چرا طراحی سایت اراک مهم است؟

همانطور که میدانیم شرکت ها و موسسات بزرگی در شهر اراک مشغول فعالیت هستند و با توجه به علاقه روز افزون مردم اراک به استفاده از دنیای وب یکی از بهترین راه های ارتباطی بین این شرکت ها و مشتریان طراحی سایت است. علاوه بر طراحی سایت در شهر اراک استفاده از فروشگاه های اینترنتی نیز عامل مهم دیگری است که سبب روی آوردن مردم به دنیای وب شده است.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای این که وقت و هزینه خود را صرف بازدید از فروشگاه های فیزیکی کنند، به صورت آنلاین محصول مورد نظرشان و مشخصات آن را مشاهده نمایند.

چگونه یک وب سایت عالی و یکتا ایجاد کنیم؟

برای شروع به این کار می توانیم از شرکت طراحی سایت نوپرداز بهره ببریم. برای اینکه از طراحی وبسایت خود به صورت حرفه ای اطمینان حاصل نمایید، ما می توانیم تضمین کنیم که به صورتی کار می کنیم  که برای سابقه تیم خود هر روز بهتر از قبل عمل کنیم. با اطمینان شما و کار حرفه ای، ما می توانیم در شهر اراک طراحی سایت را به بهترین شکل ممکن برای شما پیاده سازی نماییم.

با توجه به نکاتی که گفتیم تیم ما می توایم بهترین وب سایت های فروشگاهی یا اختصاصی و کلیه پشتیبانی مورد نیاز را ارائه دهیم. اما سوالاتی ممکن است که ذهن شما را درگیر کرده باشند از جمله:

قیمت سایت طراحی شده برای استفاده کنندگان به چه میزانی است؟

چه میزان امنیت سایت برای شما مهم به حساب می آید؟

استفاده از گرافیک در سایت خود را چه میزان قبول دارید؟

تکنولوژی های مهم نوپرداز جهت استفاده در طراحی سایت شهر اراک به چه میزان است؟

برای یافتن پاسخ همه این سوالات می توانید با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

فناوری های مهم در طراحی سایت

فناوری های مهم در طراحی سایت شرکت نوپرداز به صورت حرفه ای و با ترفندهای به روز ارائه شده است که از جمله، استفاده از زبان های برنامه نویسی محبوب مانند Html ,css ,js ,payton می باشد.

اما چگونه شرکت نوپرداز توانسته است که با ارائه کارهای خود با دیگران فرق داشته باشد؟

  • استفاده از تکنولوژی های روز دنیا.
  • استفاده راحت کاربران(می توانند با دستگاه های متفاوت سایت را مشاهده نمایند.)
  • طراحی قالب اختصاصی برای شرکت طراحی سایت نوپرداز یکی از مهمترین اهداف محسوب می شود.
  • خلاقیت کاری که این روش میتواند یکی از مواردی باشد که باعث یکتا بودن کار شرکت باشد.
  • سرعت بارگزاری سایت هم باعث می شود که کاربران زیادی از شرکت نوپرداز استفاده کنند و شرکت هم به این قسمت توجه ویژه ای کرده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت در شهر اراک با ما تماس حاصل نمایید.

+ نوشته شده در  جمعه 30 شهريور 1397ساعت 14:24  توسط حمیی 

ساخت اپلیکیشن شرکتی

ساخت اپلیکیشن شرکتی به صورت کاملا برنامه نویسی شده و حرفه ای توسط شرکت طراحی سایت نوپرداز.

استفاده از اپلیکیشن های اندروید و ios برای همه ما بسیار راحت است. فقط کافیست یکبار اپلیکیشن را دانلود و نصب کرده و همیشه و هر وقت که بخواهیم به خدمات مختلف اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم. همین راحتی در استفاده از این نرم افزارهای موبایلی سبب شده ساخت آنها بسیار رواج پیدا کند. در این میان شرکت های مختلف نیز برای راحتی مشتریانشان در کنار طراحی سایت اقدام به ساخت اپلیکیشن شرکتی نیز می کنند. شرکت ها از این طریق می توانند بهترین خدمات را ارائه کنند. و علاوه بر راضی نگه داشتن مخاطبانشان به تعداد مشتریان خود بیفزایند. یک شرکت معتبر همیشه باید همراه با تکنولوژی پیش رود. طراحی و ساخت اپلیکیشن شرکتی نیز بخشی از تکنولوژی است. پس اگر شما شرکتی دارید و به فکر ساخت اپلیکیشن شرکتی افتاده اید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

موفقیت بیشتر با ساخت اپلیکیشن شرکتی

چرا می گوییم همراهی با تکنولوژی و ساخت اپلیکیشن شرکتی، موفقیت را برای انواع شرکت ها می تواند به ارمغان آورد؟ همانطور که خودتان می دانید استفاده از گوشی های هوشمند بسیار رایج شده است. پس وبگردی و انجام کارها امروزه بیشتر از گذشته از طریق گوشی ها انجام می گیرد تا کامپیوترها.

درست است که طراحی رسپانسیو سایت می تواند کمک بزرگی به کاربران موبایلی کند، اما همه افراد امروزه به دنبال ساده ترین روش ها برای انجام کارهایشان هستند. قطعا استفاده از یک اپلیکیشن بسیار راحت تر از سرچ آدرس در گوگل و غیره است. علاوه بر این ساخت یک نرم افزار تاثیر بسیار مثبتی بر وجهه شرکت و میزان اعتماد مردم به شرکت خواهد داشت. و این است مسیر موفقیت با تکنولوژی های نوین!!!

ساخت اپلیکیشن شرکتی 

ویژگی ها و امکانات یک اپلیکیشن شرکتی

حال که از اهمیت طراحی اپلیکیشن شرکتی در موفقیت و پیشرفت شرکت آگاه شدید. باید بگوییم تنها طراحی و ساخت یک نرم افزار کافی نیست. بلکه اپلیکیشن باید یک طراحی زیبا و حرفه ای و در عین حال ساده باشد. کار با اپلیکیشن باید ساده و با سرعت بالایی انجام بگیرد و سعی شود هیچ ایراد و باگی در ساخت اپلیکیشن دیده نشود. علاوه بر همه اینها اپلیکیشن باید امکانات کافی و لازم را برای ارائه خدمات به مشتریان دارا باشد. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره می کنیم.

  • معرفی شرکت به طور کامل اعم از زمینه کاری شرکت، تاریخچه، موفقیت ها، خدمات و ...
  • نمادهای اعتماد الکترونیکی و ...
  • قسمت تماس با ما یا بخشی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات توسط کاربران
  • قسمتی برای نمایش محصولات یا خدمات و توضیحات لازم برای آنها
  • گالری تصاویر و ویدئو ها
  • آدرس سایت و شبکه های اجتماعی شرکت در اپلیکیشن باید گنجانده شود.
  • و سایر امکانات سفارشی مشتریان

شما می توانید جهت ثبت سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت اپلیکیشن های شرکتی با متخصصان ما در ارتباط باشید.

 منبع: طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 شهريور 1397ساعت 15:55  توسط حمیی 

طراحی وب سایت با سیستم مدیریت محتوا

اکثر سایت ها برای مدیریت بهتر مطالب و محتوای خود نیاز به سیستم مدیریت محتوا دارند. اما سیستم مدیریت محتوا چیست؟ چرا طراحی وب سایت مدیریت محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است؟ اینها سوالاتی هستند که قصد داریم در این مقاله به آنها پاسخ دهیم. پس اگر در فکر طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا حرفه ای هستید تا پایان مقاله با ما همراه باشید و اطلاعات خود را درباره ی یک سیستم مدیریت محتوای پیشرفته و خوب، بالاببرید.

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

سیستم مدیریت محتوا همان Content management system  یا به طور خلاصه CMS  است. یعنی یک سیستم که با استفاده از آن میتوان به راحتی انواع محتوا را مدیریت کرد. به عبارتی ثبت، ویرایش و به روز رسانی محتوا توسط این سیستم به راحتی صورت می پذیرد. راحتی در طراحی وب سایت با استفاده از این سیستم ها نیز سبب استفاده ی زیاد از آنها شده است. البته سیستم های مدیریت محتوا تنها مربوط به وب سایت ها نیستند ولی این عبارت به خصوص در ایران بیشتر برای وب سایت ها به کار می رود.

با توجه بیش از پیش گوگل به محتوای سایت ها برای رتبه بندی آنها، تولید محتوای با کیفیت و جذاب برای کاربران جهت سئو سایت، اهمیت بسیار بالایی دارد. سیستم های مدیریت محتوا، با سادگی و امکانات پیشرفته خود این امکان را به مدیر وب سایت می دهند تا بتواند محتوایی با بهترین کیفیت را تولید کند.

استفاده از سیستم مدیریت محتوا چه مزیت هایی دارد؟

پس از آشنایی با چیستی سیستم مدیریت محتوا، باید بدانیم استفاده از این قبیل نرم افزارها چه ویژگی هایی مثبتی دارد. برخی از مزایای استفاده از این سیستم را برای شما بیان خواهیم کرد:

  • دیگر سایت هایی با صفحات ثابت از جذابیت برای کاربران برخوردار نیستند. با سیستم مدیریت محتوا می توان سایتی پویا با صفحاتی متنوع داشت.
  • مدیران یک سایت اکثرا افرادی هستند که از برنامه نویسی و کدهای سایت چیزی نمی دانند. سیستم مدیریت محتوا به علت عدم نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی کار مدیران را برای کار با سایت و تولید محتواهای مختلف بسیار راحتتر کرده است.
  • با استفاده از سیستم مدیریت محتوا طراحی سایت بسیار راحتتر شده در نتیجه زمان کمتری برای طراحی سایت نیاز است.
  • چون سیستم های مدیریت محتوای طراحی شده توسط یک شرکت، توسط افراد زیادی با کسب و کارهای مختلف استفاده خواهد شد. شرکت طراح تمام سعی خود را می کند تا سیستمی با امنیت بالا ارائه دهد.

طراحی سایت سیستم مدیریت محتوا 

ویژگی های یک سیستم مدیریت محتوای خوب

برای انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای خوب و مناسب باید به امکانات و ویژگی های آن توجه کنیم. آیا می دانید این امکانات چیست؟ اگر پاسخ شما خیر است پس تا انتها مطلب را مطالعه کنید.

  • کار با یک سیستم مدیریت محتوای خوب باید برای غیرحرفه ای ها بسیار آسان باشد.
  • امکاناتی برای تسریع در کار افراد حرفه ای داشته باشد.
  • امکان تغییرات ظاهری و گرافیکی در سایت وجود داشته باشد و هرچقدر نرم افزار مدیریت محتوا منعطف تر باشد بهتر است.
  • راهنمای آموزشی داشته باشد.
  • امکان طراحی سایت با سیستم به زبان های مختلف به خصوص فارسی وجود داشته باشد.
  • امکان جستجو، ویرایش و به روزرسانی پست ها به آسانی وجود داشته باشد.
  • یک سیستم مدیریت محتوای خوب با رعایت اصول سئو و بهینه سازی تاثیر مثبتی در رتبه ی سایت خواهد گذاشت.
+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 شهريور 1397ساعت 15:54  توسط حمیی 

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار

طراحی سایت دیوار نیازمند توجه به موارد زیادی است. امروزه اپلیکیشن دیوار به یکی از معروف ترین اپلیکیشن های موجود در دنیای اینترنت تبدیل شده است. البته شروع فعالیت این اپلیکیشن از سایت دیوار بود و پس از مدتی برای این که کاربران بتوانند آسان تر از آن استفاده نمایند، اپلیکیشن دیوار نیز طراحی گردید. با استفاده از این اپلیکیشن کاربران به آسانی می توانند تبلیغات مورد نظر خود را انجام داده و یا به دنبال خدمات مد نظرشان به صورت رایگان جستجو نمایند.

شما می توانید جهت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن دیوار با ما در تماس باشید.

بررسی سایت دیوار

سایت و اپلیکیشن دیوار این امکان را به شما می دهند تا بتوانید بدون هیچ واسطه ای کالای خود را تبلیغ کرده و به فروش برسانید. هر چند برخی از بخش های آن مشمول هزینه هایی می شوند اما استفاده از اکثر بخش های آن رایگان خواهد بود. در این اپلیکیشن هیچ گونه محدودیتی نیست و شما می توانید توضیحات کامل همراه با قیمت و مشخصات محصول مورد نظر را در دسته مورد نظرتان درج نمایید.

دلیل موفقیت سایت دیوار چیست؟

در گذشته شاهد افزایش روز افزون وب سایت های درج آگهی بودیم. اما اکنون با روی کار آمدن اپلیکیشن و وب سایت دیوار شاهد کم شدن سایت های درج آگهی هستیم. اما این وب سایت چه مشخصاتی داشت که سبب موفقیت دیوار شد؟

از جمله مواردی که سبب موفقیت دیوار شدند می توان به قرار دادن آگهی بدون نیاز به ثبت نام، رایگان بودن تبلیغات و وجود اپلیکیشن موبایل برای آن اشاره داشت. در حالی که در وب سایت های درج اگهی هزینه های زیادی بابت درج انواع آگهی گرفته می شد. اگر قصد طراحی سایت یا اپلیکیشنی مشابه دیوار را دارید بهتر است به نمونه های داخلی و خارجی آن دقت کنید و با تجزیه و تحلیل مناسب تصمیم نهایی خود را بگیرید. همچنین پشتیبانی مناسب نیز دیگر عامل موفقیت دیوار است.

سایت دیوار 

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار

با توجه به این که این مدل وب سایت ها معمولا باید به صورت کاملا اختصاصی کد نویسی شوند و کار به طور حرفه ای پیاده سازی می گردد، هزینه مشخصی را نمی توان برای آن در نظر گرفت. با توجه به مستندات و جزئیات دقیقی که توسط مشتری ارائه می شود و بررسی امکانات مورد نظر آن ها می توان یک برآورد کلی از هزینه این سایت های مشابه دیوار اعلام نمود. برای سفارش طراحی اپلیکیشن دیوار با ما تماس بگیرید.

همچنین برای طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار نیز بایستی به موارد زیادی توجه داشت تا بتوان طی یک بازه زمانی مشخص پروژه را به مشتری ارائه نمود. در حقیقت تعیین این هزینه ها تنها پس از بررسی جزئیات و تجزیه و تحلیل دقیق ممکن خواهد بود. 

آیا طراحی سایت و اپلیکیشنی مانند دیوار به صرفه است؟

اگر قصد طراحی سایت و اپلیکیشنی مانند دیوار را دارید به شما توصیه می کنیم که ابتدا به بررسی نقاط ضعف و قوت این اپلیکیشن بپردازید و سپس طرح و ایده مورد نظر خود را در اختیار تیم برنامه نویسی و یا شرکت طراحی سایت مورد نظر خود قرار دهید. قطعا این کار به موفقیت شما و همچنین برنامه ریزی بهتر برای آینده کسب و کارتان کمک خواهد نمود.

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان در این زمینه با بخش پشتیبانی شرکت طراحی سایت نوپرداز تماس حاصل فرمایید. 

+ نوشته شده در  جمعه 23 شهريور 1397ساعت 14:18  توسط حمیی 

طراحی وب سایت عربی

طراحی سایت عربی به صورت کاملا ریسپانسیو و اختصاصی توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد. جهت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

طراحی سایت عربی به تنهایی خود موضوع مهمی است که باید توجهات خاصی در انتخاب یک شرکت برای طراحی سایت و سئو آن کرد. اما طراحی سایت به زبان های دیگر مانند طراحی سایت عربی خود چالش دیگری است. قطعا شرکت های بزرگ مراودات بسیاری با شرکت های خارجی دارند و نیاز دارند سایت خود را به صورت چند زبانه طراحی کنند. اما مهم است که در طراحی این سایت ها اصول و قواعد زبان های مورد نظر کاملا رعایت شود. قطعا برای طراحی چنین وبسایت هایی نیاز به دانش و تجربه ی بالا در طراحی سایت نیاز است.

علاوه بر این نیاز به مترجمان حرفه ای است که بتوانند صفحات و مطالب را به خوبی و بر طبق اصول موردنظر ترجمه کنند.طراحی وب سایت به صورت چند زبانه سبب می شود تعداد بازدید ها از سایت افزایش پیدا کند.

در طراحی سایت عربی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اولین نکته مهمی که باید در طراحی سایت عربی به آن توجه کرد انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت خوب است. زیرا شما می خواهید سایتی را طراحی کنید که در سطح بین المللی ظاهر شود. لذا باید نسبت به اینکه سایت شما حرفه ای و مطابق با استانداردهای جهانی طراحی شود بسیار حساس باشد.

نکته دوم این است که مطمئن شوید از مترجم گوگل برای طراحی سایتتان استفاده نشود زیرا در این صورت اشکالاتی در سایتتان وجود خواهد داشت داشت. برای طراحی سایت عربی باید از مترجمین حرفه ای در این زمینه استفاده شود.

نکته مهم بعدی طراحی واکنش گرا سایت است. وب سایت شما باید به صورت رسپانسیو طراحی شود. سایت شما باید از هرلحاظ عالی باشد تا اعتبار شما را در کشور مورد نظر را بالا ببرد. پس به همه ی نکات گفته شده توجه کنید.

سئو سایت عربی  

مسئله مهم دیگر سئو و بهینه سازی است. اهمیت سئو و بهینه سازی سایت بر هیچکس پوشیده نیست. پس برای سئو وب سایت خود از یک متخصص سئو استفاده کنید. در این حالت سایت شما در صفحات اول قرار می­گیرد. در ضمن شما باید توجه داشته باشید سایت شما به زبان عربی نیز باید در صفحات اول گوگل باشد تا موفق ظاهر شوید.

شرکت نوپرداز با استفاده از تیمی مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات طراحی وب سایت عربی و چند زبانه به مشتریان گرامی می باشد.

+ نوشته شده در  دوشنبه 19 شهريور 1397ساعت 14:37  توسط حمیی 

طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین

طراحی سایت و سامانه پیشرفته نوبت دهی آنلاین ویزیطب توسط شرکت طراحی نوپرداز طراحی، برنامه نویسی شده است. همچنین شما با استفاده از اپلیکیشن ویزیطب به سادگی می توانید از نزدیکترین پزشک یا مرکز درمانی محل خود نوبت دریافت نمایید و یا نوبت های خود را مشاهده کنید.

در ویزیطب مراکز درمانی، مطب ها می توانند ثبت نام رایگان نموده و از امکانات آن استفاده کنند. ویزیطب این امکان را به مراکز درمان و مطب های می دهد تا پزشکان، پروفایل پزشکان، و کلیه اطلاعات مربوط به پزشک اعم از روزهای دارای نوبت، ساعت های نوبت دهی و بازه های زمانی هر نوبت را ایجاد تا کاربران اقدام به دریافت نوبت بصورت آنلاین نمایند.

اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین ویزیطب نیز بر پایه اپلیکیشن های کراس پلتفرم بوده و قابلیت اجرای آن در سیستم عامل های مختلف اعم از اندروید، ios و غیره امکان پذیر می باشد. طراحی گرافیکی این اپلیکیشن نیز به صورت کاملا اختصاصی و بر مبنای جدیدترین اصول طراحی قالب پیاده سازی گردیده است.

ویزیطب دارای بخش ها و سطح دسترسی های مختلفی میباشد مانند ( پزشک - منشی پزشک ) (درمانگاه - منشی درمانگاه) (بیمار) (مدیریت سایت) که هر کدام دسترسی های ویژه ای دارند. که در زیر امکانات این ساماناه را معرفی می کنیم.

منبع: طراحی سایت نوپرداز

+ نوشته شده در  چهارشنبه 14 شهريور 1397ساعت 20:15  توسط حمیی 

طراحی و ساخت اپلیکیشن خبری

امروزه اکثر افراد از گوشی های هوشمند و یا تبلت ها و در مجموع از ابزار های هوشمند استفاده می کنند. این می تواند یک فرصت برای افراد جویای کسب و کار باشد. کسانی که قصد جذب مشتری بیشتری دارند و یا افرادی که به دنبال بازدید کننده بیشتر از محتوای تولید شده خود هستند باید در این زمینه یک خلاقیت به خرج دهند. شرکت نوپرداز با ارائه خدمات طراحی اپلیکیشن خبری حرفه ای این امکان را فرآهم آورده تا بهترین نتایج برای کسب و کار شما حاصل گردد. جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

در واقع اغلب افراد مشغله فراوانی دارند و فرصت چک کردن روزنامه ها و مجله ها را برای دنبال کردن اخبار ندارند و در عوض با ابزار هوشمندی که به همراه خود دارند همیشه در ارتباط می باشند. این می تواند یک فرصت برای طراحی اپلیکیشن خبریباشد که روزانه افراد زیادی از اخبار و آگهی های روزمره آگاهی پیدا کنند و از سایت و روزنامه و مجله خبری شما بازدید کنند و ضمن اینکه برای شما بازدید کننده بیشتر و مشتری بیشتر به ارمغان می آورد.

چرا سایت ها و مجله های خبری به طراحی اپلیکیشن نیاز دارند؟

طراحی اپلیکیشن همانطور گفته شد موجب می شود افرادی که گوشی هوشمند دارند که تعداد آن ها بسیار زیاد است، در هر زمان و هر مکان به محتویات خبری سایت و یا مجله شما دسترسی داشته باشند. روزنامه های بزرگ جهانی امروز همگی برای سایت خود، اپلیکیشن خبری طراحی کرده اند که از جمله آن ها می توان روزنامه نیویورک تایمز  و یا روزنامه ایالات متحده آمریکا را نام برد. با این کار آن ها مشتریان خود را با تجربه خواندن خبرها توسط اپلیکیشن خبری موبایل آشنا ساخته اند.

مزایای طراحی اپلیکیشن خبری

اپلیکیشن های اندورید و ios خبری دارای یک سری ویژگی هایی هستند که می توان آن ها را از مزایای این اپلیکیشن ها  نام برد. از جمله آن ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اولین ویژگی اپلیکیشن های خبری اینست که محتوای وب سایت با اپلیکیشن خبری  متصل می گردد.
  • این اپلیکیشن ها به صورت خلاقانه و مطابق با تجربه‌ های کاربری ایجاد می‌شود.
  • در آن ها گروه‌ های خبری به نمایش درمی‌آیند.
  • قابلیت جستجوی اخبار در هنگام طراحی اپلیکیشن موبایل وجود دارد.
  • می توان اخبار را  به ترتیب جدیدترین، پربازدید ترین و یا جنجالی ترین تفکیک کرد.
  • در این اپلیکیشن ها اخبار به همراه تصاویر نشان داده می شود.
  • لیست علاقه مندی هم در این اپلیکیشن ها وجود دارد که می توان اخبار را به آن اضافه کرد.
  • در این اپلیکیشن های خبری، امکان شخصی سازی نمایش برای کاربران فراهم شده است که می توان نحوه نمایش را با تنظیمات تغییر داد.
  • در این اپلیکیشن ها شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک و توییتر را می توان در اپلیکیشن ادغام کرد.
  • یک ویژگی بسیار خوب در این اپلیکیشن ها وجود دارد که در آن قابلیت اشتراک گذاری اخبار با دوستان فراهم است.
  • در اپلیکیشن های خبری می توان با استفاده از تبلیغات، کسب درامد کرد.
  • در این اپلیکیشن ها همه بخش ها به خوراک RSS پیوند داده می شود.
  • امکان نظر سنجی درباره داغ ترین اخبار در این اپلیکیشن ها وجود دارد.
  • محتوای چند رسانه ای را نیز می توان در این اپلیکیشن ها اضافه کرد.
  • منو های این اپلیکیشن ها برای تلفن های هوشمند همراه بسیار جالب هستند.

این ها بخشی از بهترین ویژگی های اپلیکیشن های خبری هستند.

ساخت اپلیکیشن خبری

این اپلیکیشن ها در شرکت های طراحی سایت مختلفی طراحی می شوند. در این اپلیکیشن ها، امکان ثبت و ذخیره سازی اخبار و اطلاعات وجود دارد. خبر های متنوع را می توان بر اساس تازه ترین ها و یا جذاب ترین ها دسته بندی کنید و در هر لحظه آن را در اپلیکیشن به اشتراک بگذارید. برای رونق به کسب و کار می توان طراحی اپلیکیشن های خبری را سفارشی کرد تا با یک طراحی خلاق، مشتری بیشتری را جذب کنید.

طراحی اپلیکیشن موبایل خبری 

آخرین اخبار توسط اپلیکیشن های خبری در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار می گیرد و افراد بسیاری را در سراسر جهان از خبر های مختلف از سرتاسر دنیا آگاه می سازد. انتشار سریع و راحت  پادکست های خبری، اخبار مختلف متنی و تصویری و نمایش تبلیغات از جمله کارهایی است که با استفاده از اپلیکیشن های اندروید خبری می توان انجام داد.

با سفارش یک اپلیکیشن خبری می توان آخرین خبرها را هم زمان با اضافه شدن به وب سایت، در یک اپلیکیشن خبری موبایل هم ارائه داد. مدیران وب سایت های خبری باید به دنبال طراحی یک اپلیکیشن خبری برای وب سایت خود باشند چرا که این کار موجب شهرت بیشتر، بازدید بیشتر و مشتری بیشتر برای کسب و کار شان می شود. در ارائه اخبار و محتویات در داخل اپلیکیشن ها باید این نکته را مد نظر قرار داد که محتوا باید دارای اعتبار باشد و منبع آن ها حتی الامکان  ذکر شود. اگر به دنبال بازدید کننده ی بیشتر از اپلیکیشن و حتی سایت خبری خود هستید این نکته را باید همیشه آویزه ی گوشتان کنید.

نتیجه گیری

امروزه سایت های خبری تحت تأثیر مخاطبان خود هستند. بیشتر اخبار امروزی توسط اپلیکیشن ها و سایت های خبری دیده می شوند هرچند که تعداد کمی از افراد هنوز که هنوز است از روزنامه ها و مجله ها استفاده می کنند و روزنامه ها را مطالعه می کنند ولی اکثر ما برای اطلاع از اخبار روزانه به اپلیکیشن ها و سایت های خبری یا شبکه های اجتماعی روی آورده ایم. برخی از افراد به مورد اعتماد بودن اپلیکیشن ها اهمیت زیادی می دهند و به همین دلیل است که برخی هنوز از روزنامه ها استفاده می کنند. لذا همانطور که گفته شد باید همیشه حواستان به اعتبار اپلیکیشن و سایت باشد.

طراحی اپلیکیشن های خبری برای موبایل مزایای بسیاری دارد که بیان شد. اما یکی از بهترین ویژگی ها و مزایای استفاده از اپلیکیشن های خبری برای موبایل، کمک به حفظ محیط زیست است. چرا که با استفاده از این اپلیکیشن های خبری می توان از هدر رفتن حجم بسیار زیادی کاغذ برای چاپ اخبار بر روی آن ها جلوگیری کرد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 14 شهريور 1397ساعت 20:12  توسط حمیی 

قوانین طراحی سایت خبری حرفه ای

بسیاری از قوانین طراحی سایت خبری ساده و به وضوح قابل مشاهده است، در حالی که ممکن است دیگران آن را ندیده بگیرند. در این مقاله قصد داریم به بررسی روش ها و نکاتی بپردازیم که باعث می شوند طراحی وب سایت خبری شما به صورتی حرفه ای و کاربر پسند صورت گیرد.

طراحی سایت خبری حرفه ای 

پس زمینه ساده 

پس زمینه ساده مساوی است با خوانایی بیشتر مطالب وب سایت خبری. بررسی ها نشان داده است که بیش تر از 90 درصد وب سایت های خبری و مجلات از پس زمینه با رنگ سفید استفاده می کنند. حتی در مواردی که از رنگ سفید هم استفاده نمی شود، از رنگ هایی استفاده خواهد شد که ساده هستند و سبب فشار آوردن به چشم خوانندگان نخواهند شد. 

حفظ هماهنگی در سراسر مطالب

با مشاهده مجلات و مقالات سایت های حرفه ای متوجه می شوید که هماهنگی زیادی بین صفحات آن ها وجود دارد. فونت ها یکسان هستند عنوان ها یکسان هستند طرح بندی صفحه اصلی یکسان است. ممکن است تغییراتی در نحوه قرار گرفتن مقالات وجود داشته باشد اما چیز هایی مانند شماره صفحه در یک مکان یافت می شوند و اغلب تصاویر نیز با یک سبک نشان داده می شوند. 

ثبات

این سازگاری اطمینان و آرامش بیشتری خوانندگان خواهد داد و باعث می شود آن ها از یک صفحه به صفحات بعدی بروند (درست مانند صفحات روزنامه ها و مجلات). اطمینان حاصل کنید که چیز هایی مانند سرصفحه، منو ناوبری و سایر عناصر کلیدی سایت شما در تمامی صفحات یکسان هستند. همچنین مطمئن شوید که فونت های شما در سراسر سایت سازگار است (نه تنها فونت قلم، بلکه اندازه و سبک های مورد استفاده).

تبلیغاتی واضح بدون مزاحمت

تبلیغات همواره در مقالات خبری به وضوح از محتوا مقاله قابل مشاهده هستند، بدون این که از نظر ویراستاری مجزا باشند یا به طور ویژه با عنوان تبلیغات مشخص شده باشند. این موضوع به خاطر کسب اعتماد خوانندگان است. اگر خوانندگان مطمئن نشوند که محتوای شما مهم است یا نه و شامل چه تبلیغاتی است اعتماد آن ها کاهش خواهد یافت. این در مورد در پست هایی که توسط اسپانسر ها تولید می شوند بسیار مهم است و ممکن است خواننده فکر کند که شما قصد فریب او را داشته اید. در تصویر زیر یک نمونه را می توانید مشاهده کنید:

تبلیغات بدون مزاحمت 

تصاویر بزرگ بهترین تصاویر هستند

بیشتر مجلات خبری تمایل به استفاده از تصاویر بزرگ دارند. در برخی مقالات نیز دو صفحه کنار هم را می ببینیم که توسط یک تصویر بزرگ کاور شده است. همین مورد در وب سایت ها نیز انجام پذیر است و این صفحات به دلیل جذابیت بالایی که دارند، می توانند بازدید کنندگان بیشتری را جذب کنند. در تصویر زیر نمونه ای از این مجلات را مشاهده می نمایید:

تصاویر خبری بزرگ 

بلوک های متن بزرگ 

این موضوع ممکن است در ابتدا خیلی واضح نباشد، اما اکثر مجلات در تمام صفحات خود بلوک های بزرگی از متن دارند، اما این بلوک های بزرگ متن در اغلب موارد توسط چیزهایی مانند نقل قول ها و یا تصاویر شکسته شده است. 
بنابراین، به جای این که متن سایت را در قسمت های بزرگ قرار دهید، با عناصر تایپوگرافی، تصاویر و حتی تبلیغات آن را تجزیه کنید. حتی چیزهای ساده ای که پاراگرافهای شما را کوتاه کرده یا مطالب سایت خبری شما را به قسمت های مختلفی که دارای هدر هستند، تقسیم می کنند، تفاوت قابل توجهی را در خواندن مطالب و ایجاد علاقه بیشتر در بازدید کنندگان ایجاد خواهد کرد. 

استفاده از گرید ها

استفاده از ساختار مناسب در طراحی سایت حرفه ای سبب انتقال بهتر مطالب به کاربران خواهد شد. استفاده از انواع گرید ها می تواند سبب ایجاد یک طرح قدرتمند برای عناصر گردد. اغلب مقالات در ادامه یک گرید قرار می گیرند، اما در عین حال شما طرح هایی را مشاهده می کنید که عمدا گرید را خراب می کنند. عناصری مانند تصاویر یا نقل قول ها، ستون ها را از هم جدا می کنند و علاقه های بصری به طرح را افزایش می دهند.

استفاده از تیزر قوی

کاور روزنامه به عنوان تیزر آن عمل خواهد کرد. وقتی شخصی از یک دکه روزنامه فروشی بازدید می کند، پوشش یا کاور روزنامه توجه او را جلب خواهد کرد. این تنها فرصتی است که اکثر مجلات و روزنامه ها می توانند برای جذب خواننده بیشتر از آن استفاده کنند. اما نکته مهم این است که وب سایت ها معمولا کاور ندارند ولی می توان از تیزر ها در آن استفاد نمود. بدون داشتن یک تیزر مناسب، اغلب بازدید کنندگان احتمالا بر روی دکمه برگشت مرورگر خود کلیک خواهند کرد، درست مانند این که یک مجله خبری با پوشش بی اهمیت در یک دکه روزنامه فروشی می بینند. 

نتیجه گیری

در حالی که امروزه بسیاری از اصول طراحی مقالات و مجلات خبری به وب سایت ها اعمال شده است، اما به خاطر داشته باشید که این به معنای استفاده مستقیم از اصول یک زمینه در زمینه ای دیگر نخواهد بود. فکر کردن درباره طراحی شما در این شرایط سبب خواهد شد تا شما چیز های جدید را امتحان کنید و ایده های جدیدی را آزمایش کنید. برخی از آن ها کار خواهند کرد و برخی دیگر نه، اما فراموش نکنید، یک طراحی خوب همیشه طراحی خوب است.

https://nopardazco.com/blog/web-developer/102-%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C

+ نوشته شده در  چهارشنبه 14 شهريور 1397ساعت 20:11  توسط حمیی 

طراحی سایت املاک

امروزه با توجه به پیشرفت و گسترش تکنولوژی اغلب افراد برای خرید و فروش املاک خود از اینترنت یاری می گیرند و کم کم خرید و فروش املاک به صورت سنتی در حال از بین رفتن می باشد. بهره بردن از وب سایتی در زمینه خرید و فروش املاک قطعا در ارتباط برقرار کردن با مشتریان به شما کمک خواهد نمود. در ساخت و طراحی این گونه وب سایت ها باید به ظاهر و زیبایی سایت خود در جذب مشتریان توجه ویژه ای داشته باشید و همچنین بهینه سازی سایت در موتور های جستجو کمک بسیار زیادی به بیشتر دیده شدن سایت شما توسط مشتریان خواهد نمود. در نتیجه با طراحی سایت املاک شما خواهید توانست به راحتی از بسیاری از رقبای خود سبقت بگیرید و همیشه یک گام از آن ها جلوتر باشید.

محیط کاربری حرفه ای، مهم ترین امکانی است که شرکت طراحی سایت نوپرداز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما می توانید با استفاده از محیط کاربری ساده و حرفه ای آن به راحتی تغییرات مورد نظر خود را در وب سایت ایجاد نمایید. امکان درج، ویرایش و تغییرات مختلف در سایت املاک وبسیاری از امکانات حرف های دیگر از طریق پنل کاربری امکان پذیر خواهد بود.

محیط پنل کاربری سایت املاک به گونه ای می باشد که اطلاعات دقیق و درستی را در اختیار مدیر و کاربران قرار می دهد و امکان درج، حذف، ویرایش و انجام تغییرات مختلف توسط آن ها در بخش های مختلف سایت املاک به آسانی امکان پذیر خواهد بود. همچنین پیاده سازی سایر امکانات مورد نیاز مشتریان نیز توسط تیم برنامه نویسی شرکت نوپرداز امکان پذیر خواهد بود. متخصصان شرکت طراحی سایت نوپرداز آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل برای مشاورین املاک سراسر کشور می باشند.

طراحی سایت املاک واکنش گرا

همانطور که می دانید امروزه بیشتر مردم تمایل به استفاده از وب سایت های واکنش گرا یا ریسپانسیو دارند. طراحی سایت املاک به صورت واکنش گرا به کاربران وب سایت شما این امکان را می دهد تا در هر دستگاهی که مورد نظرشان است بتوانند از وب سایت شما بازدید کرده و به راحتی از امکانات آن بهره ببرند. قطعا استفاده از طراحی های واکنش گرا رابط کاربری قوی تری را ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل ما در نوپرداز سعی می کنیم تا با استفاده از برترین قالب های طراحی سایت ریسپانسیو بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاوریم.

امروزه تکنولوژی های زیادی برای طراحی سایت های واکنش گرا ایجاد شده اند. بوت استرپ و فاندیشن از جمله معروف ترین فریم ورک هایی هستند که برای طراحی واکنش گرا استفاده می گردند. هر کدام از این ابزار ها طرفداران مخصوص خود را دارند. اغلب این ابزار ها توسط شرکت های معتبر طراحی شده اند اما هر کدام یک نقطه قوت و ضعفی نسبت به دیگری دارند. به همین جهت ما بسته به نیاز سایت شما ما از بهترین ابزار ها استفاده خواهیم نمود تا نتیجه مطلوب و مورد نظر شما حاصل گردد.

در طراحی سایت برای املاک باید به چه عواملی توجه داشت؟

وب سایت های املاک معمولا با بهره بردن از یک محیط کاربری ساده این امکان را در اختیار کاربران می گذارند تا بتوانند به راحتی اطلاعات مربوط به ملک مورد نظر خود را در آن درج نمایند. مدیران املاک باید توجه داشته باشند که ظاهر وب سایت شما از اهمیت بالایی در افزایش بازدید ها از سایت شما برخوردار است و استفاده از طرحی مناسب می تواند بسیاری از بازدید کنندگان وب سایت شما را به مشتریان دائمی شما تبدیل نماید. بهره گیری از رابط کاربری مناسب و ناوبری درست هنگام طراحی سایت املاک یکی از موارد مهمی است که بایستی به آن توجه ویژه ای داشت. در صورت خستگی و ناراحتی کاربران پس از حضور در وب سایت شما این امکان وجود دارد که او دیگر به وب سایت شما باز نگردد.

توجه به مبحث سئو و بهینه سازی سایت از جمله عوامل مهمی است باید برای افزایش مشتریان خود به آن توجه داشته باشید. تجربه نشان داده است اغلب وب سایت هایی کلیک و بازدید بیشتری دارند که در رتبه های اول تا سوم موتور های جستجو قرار گرفته باشند و مابقی وب سایت ها سهم کمی از جستجو های اینترنتی را شامل می شوند. اجرا درست و اصولی روش های سئو داخلی و خارجی سایت یکی از با ارزش ترین عواملی است که می تواند به شما در این راستا کمک نماید. نحوه صحیح لینگ گذاری نیز عامل موثری است که باید به آن توجه خاصی داشت.

مزایای طراحی سایت املاک چیست؟

  • جلوگیری از انجام هزینه های تبلیغاتی و انجام تبلیغات سنتی کم اثر
  • افزایش بازدید کنندگان وب سایت املاکی شما
  • امکان ایجاد باشگاه مشتریان سایت املاک و ارتباط آن با شبکه های اجتماعی مختلف
  • افزایش اعتبار کسب و کار شما نزد مشتریان
  • کاهش هزینه های سنگین مربوط به تبلیغات و غیره
  • برند سازی با استفاده از سئو سایت املاک خود و پیشی گرفتن از رقبا از طریق اینترنت
  • نمایش مکان ها و نقشه آن ها به صورت آنلاین به مشتریان و کاربران سایت شما
  • امکان جستجو آسان و دسترسی سریع به اطلاعات ملک مورد نظر 
  • امکان ارائه کامل اطلاعات فروش و یا رهن و اجاره ملک مورد نظر
  • ایجاد بخش خبرنامه و مقالات پیرامون املاک و خرید و فروش آن ها
  • امکان ارسال مطالب سایت به رسانه های اجتماعی مورد نظر شما
  • ارائه خدمات مختلف دیگر به راحت ترین روش و بدون صرف هزینه های اضافی
+ نوشته شده در  چهارشنبه 14 شهريور 1397ساعت 20:10  توسط حمیی 

طراحی سایت استان قم

طراحی سایت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در استان قم توسط شرکت نوپرداز انجام می گیرد. جهت سفارش با ما در تماس باشید. شاید در سال های گذشته به اندازه الان مبحث طراحی سایت در استان قم از اهمیت زیادی برخوردار نبود اما در سال های اخیر با رشد و پیشرفت تکنولوژی در کشور شاهد ظهور کسب و کار های اینترنتی و رونق گرفتن فعالیت های اینترنتی و طراحی سایت بوده ایم. در ادامه به معرفی استان قم و طراحی سایت در این استان پرداخته ایم.

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا با استفاده از برترین فریم ورک های روز دنیا و قابلیت نمایش وب سایت در تمامی دستگاه ها و تلفن های همراه.

معرفی استان قم

قم از جمله بزرگ ترین استان های موجود در قسمت مرکزی کشور ایران می باشد که در فاصله 125 کیلومتری از پایتخت ایران (شهر تهران) واقع گردیده است. در نزدیکی استان قم رودخانه قمرود قرار دارد و شهر قم مرکز استان قم می باشد. به شهر قم لقب های زیادی داده شده است اما اغلب از این شهر به عنوان پایتخت مذهبی ایران یاد می شود. بیشتر افراد ساکن در استان قم مسلمان و شیعه دوازده امامی هستند. در ابتدا زرتشتیان در قم سکونت داشتند که ممجان نامیده می شد. 

استان قم به جهت این که در آن آب زیادی جمع می شده و هیچ منفذ و رهگذری نبوده و گیاهان فراوان می روییده است، قم نامیده اند. مردم شهر قم به مهمان نواز بودن معروف هستند و از این رو همواره افراد زیادی از سرتاسر نقاط مختلف جهان به سمت این شهر می آیند. کسب و کار های اینترنتی و طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی در استان قم طی چند سال گذشته پیشرفت چشم گیری داشته که سبب ایجاد مشاغل زیادی برای مردم این استان شده است.

وضعیت اقتصادی استان قم

از جمله با اهمیت ترین عوامل در اقتصاد قم وجود حرم حضرت معصومه (س) است که زائران زیادی را از سراسر نقاط دنیا به سمت شهر قم می آورد و سبب بهبود رونق کسب و کار بسیاری از کسبه آن شهر نیز گردیده است. روستاهای اطراف قم نیز به جهت وضعیت آب و هوای مناسبی که دارند محل پرورش انواع درختان میوه از جمله گیلاس، انجیر، گردو، چغندر و گندم می باشند. همچنین شهر قم یکی از مهم ترین مسیر های حمل و نقلی کشور است که شهر های جنوبی کشور را به تهران متصل می نماید و از این رو به مسیر رفت و آمد بسیاری از وسایل نقلیه مختلف می باشد.

امروزه گلایه بسیاری از صاحبان کسب و کار ها این است که بازار رونق قدیم را ندارد و نمی توان مثل قدیم جذب مشتری داشت، در جواب این حرف بایستی به فروشگاه های اینترنتی نگاه کرد که گردش های مالی بسیار بالایی در روز دارند و درآمد خوبی کسب کرده اند. مبحث سئو وب سایت از مهم ترین عواملی است که امروزه تاثیر زیادی بر انواع مختلف کسب و کار ها گذاشته است و به عنوان یک نوع سرمایه گذاری مناسب در دنیای اینترنت مطرح گردیده است.

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت به مهارت هایی که جهت تشکلیل و راه اندازی صفحات یک وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند، گفته می شود. وقتی که این تکنولوژی آغاز به کار نمود طراحان و برنامه نویسان تنها می توانستند از زبان نشانه گذاری html برای ساخت صفحات وب سایت استفاده کنند، اما با گذشت زمان این تکنولوژی پیشرفت زیادی داشت و استفاده از ابزار های پیشرفته تر سبب شد تا بتوان از وب سایت های با انعطاف بیشتری استفاده نمود. همچنین با اضافه شدن زبان های جدید برنامه نویسی برای طراحی صفحات وب سایت این امکان ایجاد شده است که افراد متناسب با نیاز خود بتوانند از زبان های مختلفی مانند PHP و ASP برای طراحی صفحات سایت استفاده کنند.

استفاده از ابزار های آماده طراحی سایت هم روش دیگری است که بسیاری از افراد به دلیل آسان تر بودن راه اندازی آن و هزینه کمتر به سراغ آن ها می روند اما باید به این نکته توجه داشته باشند که این مدل ابزار های طراحی سایت دارای امکانات محدود هستند که ممکن است برای آن ها مشکل ایجاد نماید و توصیه ما این است که اگر قصد فعالیت جدی در زمینه اینترنت و فضای مجازی دارید، به سمت طراحی وب سایت های اختصاصی برای کسب و کار خود بروید.

اهمیت طراحی سایت استان قم

با توجه به وجود جنبه های توریستی مختلف در شهر قم، استفاده از نرم افزار های فروشگاه اینترنتی و طراحی وب سایت های اینترنتی از جمله ملزوماتی می باشند که می توانند به صاحبان کسب و کار های مختلف برای گسترش تبلیغات خود کمک نماید. بسیاری از زائران قبل از مسافرت کردن به شهر قم قصد دارند از مراکز خرید یا مراکز توریستی شهر قم اطلاعاتی پیدا کنند یا قصد رزرو و تهیه هتل یا مکانی برای سکونت خود را دارند که با استفاده از یک وب سایت مناسب می توان به آن ها در این زمینه کمک نموده است. بسیاری از صاحبان کسب و کار های اینترنتی در استان قم با بهره بردن از وب سایت های تجاری توانسته اند محدوده کسب و کار خود را گسترده تر نمایند. هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز آموزشی، مراکز توریستی و گردشگری و مراکز فروش از جمله مهم ترین مراکزی هستند که می توانند برای افزایش مشتریان خود از یک وب سایت اختصاصی بهره گیرند.

عوامل موفقیت در طراحی سایت

می توان گفت مهم ترین عامل موفقیت در طراحی سایت در هر زمینه ای، هدفی است که بخاطر آن وب سایت ایجاد شده است. امروزه شاهد این هستیم که وب سایت های فراوانی بدون داشتن هدف خاصی شروع به فعالیت می کنند و پس از گذشت مدتی شروع به ایجاد دسته های مختلف و نامربوط می کنند. در واقع این کار نه تنها امتیاز منفی برای این مدل وب سایت ها توسط موتور های جستجو به دنبال خواهد داشت بلکه سبب گمراهی موتور های جستجو از هدف و موضوع وب سایت شما می گردد، که این موضوع سبب آسیب رسیدن به وب سایت شما خواهد شد.

یکی دیگر از عوامل مهم موفقیت وب سایت شما در دنیای اینترنت ایجاد منو های مناسب و ناوبری آسان است. کاربر وقتی به وب سایت شما رجوع می کند دوست دارد که بتواند به راحتی در آن پیمایش کند و در سریع ترین زمان ممکن به نتایج مورد نیاز خود دست پیدا کند در غیر این صورت اگر وب سایت شما این قابلیت را نداشته باشد سبب کاربر گریزی و ضعف در وب سایت شما خواهد شد. امروزه با توجه به هزینه های بالای تبلیغات در وب سایت های مختلف و تبلیغات مقطعی در گوگل، بهترین و منطقی ترین روشی که می توانید به واسطه آن به تبلیغات دائمی برای محصولات خود دست بیابید، توجه به مبحث سئو و بهینه سازی می باشد.

عامل دیگری که نقش کلیدی در طراحی وب سایت شما خواهد داشت زیبایی گرافیکی و طراحی ظاهری سایت شما خواهد بود که سبب توجه بیشتر کاربران و بازدید کنندگان وب سایت شما می گردد. در این مورد سعی کنید از متخصصان مختلف در زمینه های گرافیکی و ظاهری سایت کمک بگیرید.

شرکت طراحی سایت قم

امروزه شرکت های مختلفی در استان قم مشغول فعالیت می باشند که خدمات طراحی سایت را به همشهریان خود ارائه می دهند. توصیه می شود افرادی که قصد دارند کسب و کار اینترنتی خود را به صورت منطقی و درست پیش ببرند به شرکت های حرفه ای و با تجربه در زمینه طراحی وب سایت مراجعه نمایند و پس از کسب نمودن مشاوره های ضروری از متخصصان این شرکت ها نسبت به سفارش وب سایت مد نظر خود اقدام نمایند. توجه به خواسته های مشتریان و کسب رضایت آنان از جمله با اهمیت ترین عوامل موفقیت شرکت های طراحی سایت قم می باشد. مشتریان نیز باید به این نکته توجه کنند که ظاهر سایت از اهمیت بلایی برخوردار است و یک وب سایت مناسب فقط منوط به داشتن امکانات مختلف نیست بلکه این امکانات باید به گونه ای در صفحات وب سایت در دسترس بازدید کنندگان قرار بگیرند که آن ها را دچار سردرگمی نگردند.

شرکت طراحی سایت نوپرداز با بهره بردن از کادری مجرب و حرفه ای آماده  ارائه خدمات ویژه و تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در استان قم می باشد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 13 شهريور 1397ساعت 14:58  توسط حمیی 

ایده های جدید طراحی اپلیکیشن موبایل

ایده های طراحی UI / UX همیشه نقش مهمی را در کمک به طراحان در طراحی اپلیکیشن موبایل iOS یا Android بازی می کنند. به همین دلیل است که طراحان اغلب زمان زیادی را صرف جستجوی انواع قالب های رایگان یا تجاری می کنند. در این مقاله، مجموعه ای از آخرین طرح های رابط کاربری اپلیکیشن های موبایل را آورده ایم.

اپلیکیشن موبایل YONO.MP3  - برنامه موسیقی

طراحی اپلیکیشن 

* طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: آنتون Shmatko، استودیوی سبز کوسه، پاول کندکین

*درباره نرم افزار:

اپلیکیشن موبایل YONO.MP3 یک برنامه موسیقی است که نه تنها کاربران را قادر می سازد تا به موسیقی گوش دهند، بلکه از رادیو نیز می توانند برای دنبال کردن  اخبار یا سایر مطالب جالب استفاده کنند. این یک نم افزار خوبی است برای اشتراک و کشف آهنگ های مورد علاقه، آلبوم ها و هنرمندان.

* نکات برجسته:

رابط کاربری این اپلیکیشن واقعا تمیز و چشمگیر و با یک طرح رنگی مناسب است: تمام رابط های طراحی شده با کنتراست رنگی زیبا بین قرمز و سیاه، استفاده شده است که آن را شیک می سازد. غلظت رنگ نیز در برخی از دکمه ها و بخش های کوچک رعایت شده است. این باعث می شود مردم روی این قطعات ویژه تمرکز کنند و به کاربران یک حس سلسله مراتب را بدهند.

همپوشانی عکس ها، دکمه ها و آیکون نیز برای کاربران زیبا و راحت است. و در مجموع برنامه ای کاربر محور، زیبا و آسان برای استفاده است.

اپلیکیشن موبایل ردیاب آبیاری - برنامه زندگی

برنامه ردیاب آبیاری 

* طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: Tubik

*درباره برنامه:

اپلیکیشن موبایل ردیاب آبیاری یک برنامه تلفن همراه است که می تواند کاربران را به آب مورد نیاز گیاهان و پیگیری آمار آبیاری برای هر کارخانه ای یادآوری کند. این برنامه برای پرورش دهندگان گل و گیاه مفید است.

* نکات برجسته:

این واقعا یک ایده عالی برای نظارت بر آمار آبیاری گیاهان است و همچنین به کاربران یادآوری می کند تا به موقع به گیاهان خود آب دهند. علاوه بر این، عکس های پس زمینه مختلف از گیاهان، یک حس تازه و شاد به کاربران می دهد. همچنین جزئیات بسیاری از گیاهان را برای کاربران فراهم می کند تا به راحتی و به آسانی شرایط گیاه مانند رطوبت، دما، نور و غیره را بدانند.

طرح رنگ آن، پس زمینه سیاه و سفید با آیکون های سفید / سبز با موضوع اصلی (گیاه سبز)، کاملا در هم آمیخته است و برای کاربران قابل قبول تر است.

گوش دادن  - برنامه موسیقی

برنامه موسیقی 

* طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: CD UXT

*درباره نرم افزار:

نرم افزارگوش دادن، نیز نمونه اولیه از نرم افزار موسیقی است که هدف آن ارائه تجربه های گوش دادن منحصر به فرد و دلپذیر از انواع مختلف موسیقی است. با رابط های روشن، مردم به راحتی می توانند آهنگ های مورد علاقه خود را از انواع کانال های موسیقی یا بر اساس صحنه های مختلف مانند  New، Radio، Theme، Album، Drive، Wash، Sport، Work، Meet  و غیره پیدا کنند و به آن گوش دهند. رابط کاربری سفارشی همچنین به کاربران اجازه می دهد تا به موسیقی بر اساس حالات مختلف گوش دهند. بنابراین، زمانی که می خواهید از دنیای موسیقی لذت ببرید این می تواند انتخاب خوبی باشد.

* نکات برجسته:

رنگ پس زمینه آبی سلطنتی آن کاملا با کلمات و عکس های سفید مطابقت دارد. تصاویر نشان دهنده صحنه های مختلف و کانال ها نیز جالب و زیبا هستند. و تمام آیکون ها و دکمه های آن با سایه های روشن نیز برجسته است به آسانی قابل رؤیت است و اغلب کاربران می توانند تجربه بسیار نرم و راحتی داشته باشند. بنابراین، کاربر پسند است.

NightOwl Coffee - اپلیکیشن سفارش قهوه

اپلیکیشن سفارش قهوه 

* طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: Queble Solutions

*درباره نرم افزار:

نرم افزار سفارش قهوه می تواند به کاربران کمک کند که قهوه داغ در اندازه های مختلف و با کیفیت و به سرعت بر اساس نیازهای خود سفارش دهند.

* نکات برجسته:

سبک تصاویر در این برنامه منحصر به فرد است. پس زمینه خالص آن تزئین شده با گرافیک خاکستری ساده است و دکمه های زرد آن واقعا زیبا و شسته و رفته است. در مجموع یک نرم افزار ساده و زیبا است در کنار آسانی کار.

Roomframes  - نرم افزار مدیریت برنامه

نرم افزار مدیریت برنامه 

* طراحی اپلیکیشن توسط: Adrain Rudzik

*درباره نرم افزار:

اپلیکیشن موبایل Roomframes یک برنامه iOS است که می تواند به افراد کمک کند تا مکان هایی را که بازدید کرده اند به یاد بیاورد، به ویژه اتاق هایی که قبلا در آنجا خوابید و نمی خواهند در آینده فراموش کنند.

* نکات برجسته:

این اپلیکیشن موبایل چندین فریم رابط کاربری را برای اضافه کردن مکان های مختلف، هتل ها، ایستگاه های کاری یا دفاتر جدید و غیره را دارد. در هر مکان می توان تاریخ، عکس، توضیحات و جزئیات بیشتری را اضافه کرد تا هیچ چیز فراموش نشود. زمینه سفید خالص آن، همه عکس ها، برچسب ها، یادداشت ها و توصیف ها را برجسته تر را می سازد. این برنامه یک نرم افزار عالی برای کاربران است که می توانند خاطرات خود را به یاد بیاورند و آن ها را با دوستان و خانواده به اشتراک گذارند. 

اپلیکیشن موبایل اسلاید اتومبیل ios  - برنامه زندگی

اپلیکیشن زندگی 

* طراحی اپلیکیشن توسط: ملانی روا

*درباره برنامه:

اپلیکیشن موبایل اسلایدی iOS  برنامه ای برای تلفن های همراه با سیستم عامل iOS است که می تواند به کاربران در طبقه بندی، جستجو و انجام کسب و کار با اتومبیل ها کمک کند و همچنین یک ابزار خوب برای افرادی است دوستداران ماشین های مختلف هستند و می خواهند با این صاحبان این اتومبیل ها ارتباط برقرار کنند.

* نکات برجسته:

در این برنامه با زمینه های خالص طراحی شده، به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعاتی از خودرو، مانند عکس های اتومبیل، قیمت ها، توضیحات و اطلاعات مالک، و غیره، را داشته باشند. رابط جستجو نیز کاربران را قادر می سازد اتومبیل های مورد نظر خود را با کلیک ساده پیدا کنند.

کارولین  - برنامه خرید

برنامه خرید 

* طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: وردوشی آدامی

*درباره برنامه:

کارلین یک ایده اپلیکیشن خرید است که کاربران، به ویژه کاربران خانم را قادر می سازد تا شلوار، کت، لباس و لباس های بیشتری را به دلخواه خود جستجو و خرید کنند.

* نکات برجسته:

پس زمینه خالص صورتی آن واقعا شیرین و جذاب برای کاربران خانم است. و آیکون ها و دکمه ها نیز ساده و است و به سادگی پیدا می شوند. علاوه بر این، مجموعه ای از صفحات را ارائه می دهد که شامل تقریبا تمام جزئیات مورد نیاز کاربر در هنگام جستجو و خرید لباس ها مانند خانه، حساب من، سفارشات من، سبد خرید، علاقه مندی های من، دعوت نامه های من و تنظیمات و غیره است.

فضا  - برنامه مدیریت

طراحی اپ 

* طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: Doeun Shin

*درباره برنامه:

فضا یک اپلیکیشن موبایل است که به کاربران اجازه می دهد تا زندگی راحتتری داشته باشند.  ارائه اطلاعات مفید بر اساس نیاز های کاربران، مانند ترافیک جاده ها و خیابان ها و اطلاعات آب و هوا، و ارائه صداهای زنگ مطابق با خلق و خوی مختلف از ویژگی های این نرم افزار است.

* نکات برجسته:

دارای طراحی زیبا به همراه دکمه های متحرک زنده و عکس های واقعی است. رنگ آبی آن نیز به کاربران اجازه می دهد تا بدون توجه به اینکه آیا در صبح یا شب استفاده می کنند احساس راحتی در استفاده از نرم افزار داشته باشند. علاوه بر این، کاربران را قادر می سازد تا زندگی خود را با بسیاری از رابط های عملکردی مانند تقویم، خدمات روزانه، خلاصه روز و دفتر خاطرات صوتی و غیره مدیریت کنند. بنابراین، شیرین و جذاب است.

اپلیکیشن موبایل QuickBee  - برنامه تبلیغاتی

برنامه تبلیغاتی 

* طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: Monish Mohanan

*درباره برنامه:

QuickBee  یک اپلیکیشن موبایل تبلیغاتی طبقه بندی شده است که اطلاعات زندگی را برای کاربران در دسته های مختلف مانند اتومبیل، املاک، شغل، خدمات، آموزش و سایر دسته بندی ها ارائه می دهد. کاربران می توانند به راحتی ثبت نام کنند و یک پروفایل ایجاد کنند.

* نکات برجسته:

طراحی این برنامه بسیار زیبا و شسته رفته به نظر می رسد. دکمه های ساده و رنگارنگ نشان می دهد که دسته های متنوع و واضح فریم های تبلیغاتی محبوب را به صورت منظم نشان می دهند. آیکون های بردار آن به آسانی قابل درک است و عمدتا شامل برخی از صفحه های مفید مانند صفحه ورود، کاوش صفحه نمایش، فهرست فهرست رده و جزئیات صفحه، و غیره است.

کیف پول  - برنامه مالیطراحی اپلیکیشن موبایل 

 

طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: uixNinja

*درباره برنامه:

این اپلیکیشن موبایل یک برنامه مالی است که به کاربران اجازه می دهد تا پول خود را مدیریت کنند.

* نکات برجسته:

رنگ کنتراست و شیب رنگی آن بسیار متمایز است. آیکون های ساده و هندسه های رنگارنگ همه ی رابط ها را ساده و چشمگیر می کند. 

سخن آخر

این ها همه 10 طرح جدید رابط اپلیکیشن های موبایل هستند که ما برای شما جستجو و جمع آوری کرده ایم. آنها به شما کمک می کنند طرح های جدید را برای پروژه طراحی UI تلفن همراه پیدا کنید. امیدوارم که از آنها برای بهبود آثار رابط UI / UX خود استفاده کنید.

ترجمه از سایت uxplanet

+ نوشته شده در  سه شنبه 13 شهريور 1397ساعت 14:22  توسط حمیی 

نکات طراحی وب سایت چند زبانه

ارائه مطالب وب سایت در چندین زبان مختلف لایه های پیچیده جدیدی را به سایت شما اضافه خواهد کرد. اولین مانع شما ترجمه مقالات خواهد بود. طراحی وب سایت چند زبانه واقعا کار دشواری است. برای کمک به شما در این زمینه، من قصد دارم تا برخی نکات را ارائه دهم و برخی از تجارب خود را برای طراحی سایت های چند زبانه به اشتراک بگذارم.

ترجمه را دریافت کنید

اولین نکته عملا مربوط به طراحی وب سایت نیست، اما اهمیتی ندارد. هنگامی که محتوا شما در چندین زبان ارائه می شود بهتر است که به نرم افزار های ترجمه اعتماد نکنید. اشتباه نگیرید، ابزارهایی مانند Google Translate وجود دارند که استفاده از آن ها در طراحی وب سایت راحت است و هر روز در حال بهبود بیشتری هستند. اما دقت متن ترجمه شده اهمیت بسیار زیادی دارد.

مترجم گوگل 

همین دلیلی مناسب برای استخدام یک مترجم برای وب سایت می باشد. استفاده از سرویس های پولی و سیستم های ترجمه محور هم خوب است اما انسان ها دانش بهتری از نرم افزار ها  در این زمینه دارند.

استفاده از گزینه زبان های وب سایت

استفاده از یک وب سایت چند زبانه بدون داشتن توانایی برای تغییر زبان آن بی فایده است. اغلب در طراحی وب سایت های چند زبانه از یک منو کشویی استفاده می کنند که در سمت راست صفحه قرار می گیرند (برای محتوا از سمت راست به چپ گوشه سمت راست مناسب تر است).

گزینه های زبان در طراحی وب سایت 

پرچم ها

پرچم ها اغلب برای نشان دادن یک زبان استفاده می شوند. با این حال، من خیلی با استفاده از پرچم ها موافق نیستم و دلایل خود را در زیر لیست کرده ام:

  • پرچم ها نشان دهنده کشورها هستند، نه زبان ها
  • یک کشور می تواند بیش از یک زبان رسمی داشته باشد.
  • یک زبان را می توان در بیش از یک کشور صحبت کرد.
  • بازدیدکنندگان ممکن است پرچم (به دلیل اندازه آیکون) را شناسایی نکنند و یا ممکن است یک پرچم با پرچم های مشابه اشتباه گرفته شود.

برای مثال:

 پرچم ها 

بهتر است از ترتیب حروف الفبا برای انتخاب زبان ها استفاده نمایید. می توانید از نوار کناری ویکی پدیا برای درک بهتر و الهام گرفتن استفاده نمایید.

ریدایرکت کردن

در طراحی برخی از وب سایت ها هنگامی که زبان تغییر می کند، کاربران را به صفحه اصلی هدایت می کنند. این می تواند گیج کننده باشد، زیرا پس از آن کاربران باید دوباره صفحه را پیدا کنند. برای حفظ رضایت بازدید کنندگان خود، آنها را به همان صفحه (ترجمه شده) انتقال دهید.

تشخیص دادن زبان پیش فرض سایت

آیا می خواهید یک زبان پیش فرض برای بازدیدکنندگانی که اولین بار وارد وب سایت شما می شوند تنظیم شود؟ در حقیقت این امکان وجود دارد که زبان کاربر را تشخیص دهید و به طور خودکار صفحه برای زبان مورد نظر کاربر نمایش دهید.

Encoding و فونت ها

محتوای شما باید قابل خواندن باشد، بنابراین مطمئن شوید که Encoding در هدر سایت به درستی و به صورت زیر تنظیم شده است:

<meta charset="utf-8">

سپس فونت های واقعی را در نظر بگیرید: فونت وب سایت شما باید با تمام زبان هایی که پشتیبانی می کنید، مخصوصا با زبان های غیر لاتین سازگار باشد. این به این معنی است که فونت مورد استفاده باید حاوی تمام کاراکتر ها و حروف الفبا باشد که شما به طور معمول نیاز دارید. بعضی از زبان ها شامل صدها کاراکتر می شوند و فونت ها را بسیار سنگین میکنند. در نتیجه، گروههای کاراکتری را که در فایلها وجود دارد تصحیح کنید.

چندین وبسایت وجود دارد که فونتهای غیر لاتین را ارائه می دهند، مانند typebank.co.jp.

راست چین و چپ چین بودن وب سایت

این چیزی است که شما ممکن است از آن آگاه نباشید: زبان مسیری ندارد، اما اسکریپتی که در آن نوشته شده است چرا! به عنوان مثال، آذری (که توسط مردم آذربایجان صحبت می شود) را می توان با استفاده از اسکریپت های لاتین یا سیریلیک، به صورت LTR (چپ به راست) نوشت. به جای آن می توانید برای آن اسکریپت عربی بنویسید، در این صورت RTL (راست به چپ) نوشته می شود.

دایرکشن وب سایت 

اکثر زبان ها از اسکریپت هایی استفاده می کنند که از چپ به راست قابلیت خواندن دارند. این موارد سبب تغییر طرح کلی وب سایت می شود. متن، تصاویر، ناوبری، ستون های فرعی، دکمه ها، منقطع ها، نوارهای پیمایش ... همه باید چپ چین یا راست چین شوند.

برای محتوا، جهت متن را "dir = rtl" مشخص کنید. این ویژگی توسط تمام مرورگرهای اصلی پشتیبانی می شود. در اینجا یک مثال HTML است:

یا با استفاده از css:

.content {
  direction: rtl;  /* Right to Left */
}

هنگام طراحی وب سایت چند زبانه چندین نکته دیگر هم وجود دارند که بایستی در نظر گرفته شوند. 

تاریخ
هر کشوری از یک فرمت تاریخ مشابه با دیگر کشور ها استفاده نمی کند. گاهی اوقات شما باید تاریخ های مربوط به تقویم های مختلف را نیز استفاده نمایید.

نگرانی های اخلاقی
کشورها دیدگاه های اخلاقی متفاوتی دارند. یک طبیعت خاص فرهنگی از جنسیت، طنز، نمادین و غیره وجود دارد که به راحتی در هنگام ترجمه یک وب سایت نادیده گرفته می شوند. به عنوان مثال: در برخی کشورها کاملا قابل قبول است که یک عکس بدون حجاب دیده شود ولی در اکثر کشور های اسلامی اینطور نیست. پس هنگام طراحی وب سایت چند زبانه به این نکته نیز توجه ویژه داشته باشید.

کپچا ها
آیا از کپچا ها در وب سایت خود استفاده می کنید؟ اطمینان حاصل کنید کپچا تولید شده با زبان سایت شما متناسب است.

کپچا سایت 

شماره تلفن ها

 با استفاده از شماره تلفن های موجود در وب سایت خود که شامل کد کشور ها هستند به بازدیدکنندگان خود کمک نمایید. 

برگرفته از سایت tutsplus

طراحی سایت نوپرداز

+ نوشته شده در  سه شنبه 13 شهريور 1397ساعت 14:22  توسط حمیی 

طراحی سایت و اپلیکیشن برای رستوران

طراحی وبسایت در زمینه های مختلف، موجب سهولت کارها و هم چنین شناخت بیشتر کاربران از آن و در نتیجه، مشتری بیشتر می شود. از جمله زمینه هایی که طراحی یک وب سایت می تواند هم برای مشتریان موجب سهولت شود و هم به صاحب کار سود بیشتری رساند، طراحی سایت برای رستوران هاست. در حقیقت طراحی اپلیکیشن رستوران هم همین مزایا را خواهد داشت.

در این مقاله قصد داریم مزایای استفاده از وبسایت و اپلیکیشن برای رستوران ها و نکاتی درباره نحوه طراحی آن ها را ذکر کنیم.

طراحی سایت برای رستوران

طراحی سایت رستوران موجب دسترسی سریع و آسان مشتری به خدمات و آشنایی آن ها با فضا و امکانات و زیبایی رستوران می شود. از دیگر مزایا و ویژگی های طراحی وب سایت برای رستوران می توان به موارد زیر اشاره کرد. ارائه منوی آنلاین، سفارش سریع و آنلاین غذا، معرفی شعب مختلف و ارائه منو آن ها، فرم رزرو رستوران، فرم رزرو رستوران، برگزاری قرعه کشی برای اعضای سایت، اخبار و اطلاعیه ها و غیره.

طراحی سایت رستوران 

با طراحی یک وب سایت اصولی با رعایت نکات زیر می توانید از تک تک این خدمات برای مشتریان خود بهره مند شوید و از حداکثر بازدهی برخوردار شوید.

اولین قدم، شناخت مشتریان رستوران:

قبل از طراحی سایت برای رستوران، باید یک شناخت کلی از مشتریان خود داشته باشید. رستوران شما نزدیک دانشگاه است پس مشتریانتان اکثرا دانشجو هستند. یا اگر در نزدیکی یک پاساژ یا مرکز تجاری قرار گرفته اید باید توجه ویژه ای به قرارهای کاری و محیط رسمی در طراحی سایت رستوران خود داشته باشید. در مجموع توجه به گروه سنی و موقعیت جغرافیایی رستوران نقش بسزایی در طراحی رستوران دارد. پس از شناخت مشتریان می توانید طراحی سایت را متناسب با سلیقه و ذائقه مشتریان خود آغاز کنید.

قدم دوم، طراحی ساده

طراحی سایت شما باید به گونه باشد که استاندارد های لازم از قبیل صفحه اصلی، منوی غذا، درباره ما و فرم تماس با ما را دارا باشد اما یادتان نرود که باید یک طراحی ساده برای سایت خود در نظر بگیرید که چنانچه مشتری به سایت شما سر زد، صفحات اضافی برایش باز نشود. اکثر مشتریان بعد باز شدن سه صفحه از سایت خشته می شوند و سایت شما را ترک می کنند.

قدم سوم، نحوه ترکیب رنگ

معمولا در طراحی سایت های رستوران از چهار رنگ استفاده می کنند که عبارتند از: قهوه ای، سفید، قرمز و مشکی. قهوه ای نشان از اطمینان دارد و سفید حس تازگی را برای بیننده به ارمغان می آورد. مشکی موجب انتقال حسی مرموز که نشان از خلاقیت است می شود و قرمز که بیشترین کاربرد را در طراحی سایت رستوران دارد، موجب ایجاد اشتیاق و شور در انسان ها می شود.

قدم چهارم، طراحی فرم تماس با ما

در طراحی سایت باید قسمتی را  برای ثبت نام و فرم تماس با ما پیش بینی کنید که در آن علاوه بر شماره تماس و آدرس باید یک فرم تماس از یک درگاه خاص را داشته باشد.

قدم پنجم، استفاده از شبکه های اجتماعی

شما می توانید از طریق سایت ها و شبکه های اجتماعی اخبار و اطلاعات خود را با مشتریان به اشتراک بگذارید و از این راه افراد بیشتری را با رستوران خود آشنا کنید و مشتری بیشتری جذب کنید.

قدم ششم، طراحی سایت رستوران با تصاویر مناسب

طراحی وب سایت رستوران باید جذابیت بصری مناسبی داشته باشد. استفاده از تصویر پس زمینه بزرگ بهترین انتخاب برای وبسایت رستوران است. با استفاده از تصاویر نحوه چیدمان غذا و میز و صندلی و در کل نمای کلی از رستوران را برای تحریک مشتری به مراجعه به رستوران در سایت قرار دهید.

قدم آخر، خلاقیت در طراحی

سایت شما در دنیای رقابت با سایر رقبا قرار خواهد گرفت که پیشی گرفتن از آن ها بستگی به خلاقیت شما دارد. خلاقیت در طراحی صفحه درباره ما به همراه ارائه اطلاعات تکمیلی میتواند این تمایز را برای شما تضمین کند . تمام پرسنل رستوران را معرفی کنید و اجازه دهید تا احساس دوستی و نزدیکی بیشتری با شما داشته باشند. با برجسته کردن مطالب مهمتر مانند وظیفه هر یک از کارکنان یا رزومه سرآشپز میتوانید آنچه برای خودتان مهم تر است را به بیننده نشان دهید.

جمع بندی

ممکن است تمام موارد بالا را در طراحی سایت رستوران خود رعایت کرده باشید و این موجب هزینه بالاتری شود ولی این ها موجب می شود بازدهی کار شما افزایش پیدا کند و بر اعتبار مجموعه شما می افزاید.

طراحی اپلیکیشن برای رستوران

طراحی اپلیکیشن رستوران 

علاوه بر طراحی سایت برای رستوران، طراحی اپلیکیشن برای رستوران نتایج زیادی دارد که در ادامه به بررسی آن ها و نکاتی در طراحی اپلیکیشن برای رستوران می پردازیم.

۱- دسترسی راحت به منو: با منو موجود در اپلیکیشن و تصاویر آن ها مشتریان به راحتی می توانند به انواع غذا ها و اطلاعات آن ها پی ببرند و انتخاب کنند. لذا باید در طراحی منو به گونه ای عمل کرد که طراحی آسان به همراه اطلاعات غنی از غذا ها در آن گنجانده شده باشد.

 

2- تصاویر برای جلب مشتری: این نکته را به یاد داشته باشید که تصاویر غذاهای آماده خوردن در جلب مشتری تأثیر گذار است. عکس های  باکیفیت از غذاهای رستورانتان را در اپلیکیشن قرار دهید تا مشتریان با دیدن آن ها گرسنه تر شوند و ترغیب شوند که غذاهای رستوران شما را امتحان کنند.

 

۳- به روز رسانی و دسترسی سریع به اطلاعات رستوران: اپلیکیشن ها این مزایا را دارند که به راحتی می توانید آیتمی را به منوی آن ها اضافه یا کم کنید، قیمت ها را تغییر دهید، تصاویری را اضافه کنید و... . با این کار ها مشتریان شما از خدمات نوین شما آگاه می شوند.

۴- تعامل بیشتر با مشتری و اعمال حس دوستی: اپلیکیشن ها راه های ارتباطی را برای مشتریان آسان کرده اند. این کار موجب می شود علاوه بر سهولت ارتباط با  مشتری، حس دوستی به او دست داده و به رستوران جذب شود. با  ارسال پیام فوری یا پوش نوتیفیکیشن(Push Notification) میتوانید مشتری ها را از رویدادها،اخبار و آخرین تخفیف ها مطلع سازید.

۵- امکان رزرو : در اپلیکیشن رستوران قسمتی را برای رزرو طراحی کنید. این کار از مراجعه حضوری مشتری یا تماس تلفنی مشتری با رستوران و عواقبش می کاهد و مشتری را قادر می سازد هر تعداد لازم غذا را رزرو کند و شما نیز یک آمار دقیق از هر روزتان خواهید داشت. 


۶- دسترسی به موقعیت مکانی : در اپلیکیشن رستوران موقعیت مکانی را قرار دهید تا مشتری بتواند به راحتی با نقشه آنلاین به رستوران شما مراجعه کند.

۷- ایجاد یک مزیت رقابتی : امروزه اکثر افراد گوشی هوشمند دارند. اما اکثر رستوران ها اپلیکیشن موبایل ندارند. استفاده از اپلیکیشن می تواند شما را پیشتاز کند.

۸- ایجاد کارت وفاداری برای مشتریان : شما می توانید برای کاربران اپلیکیشن خود کارت تخفیف بسازید و روز به روز به مشتریانتان بیفزایید.

۹- امکان تماس با یک کلیک : این قابلیت را در اپلیکیشن تان قرار دهید تا مشتریان با یک کلیک بتوانند راحت با شما تماس بگیرند. این باعث می شود که دیگر مشتریان شماره تماس شما را جستجو نکنند و راحت با شما تماس بگیرند و درخواست هایشان را مطرح کنند.

۱۰- رسانه های اجتماعی : در اپلپیکیشن موبایل رستوران لینک کانال رستوران خود در شبکه های اجتماعی را قرار دهید تا مشتریان را از آخرین اخبار و اطلاعیه های رستوران تان آگاه سازید و مشتری بیشتری را جذب کنید.

نتیجه گیری

هنوز بسیاری از رستوران ها، اپلیکیشن موبایل برای رستوران خود ندارند(حدود 95 درصد). احتمالا دلیلش این هست که صاحبان رستوران‌ها معمولا سرشان شلوغ است و فرصت عملی کردن این کار را ندارند. و لذا اگر شما برای رستوران تان یک اپلیکیشن طراحی کنید می توانید جزء 5 رستوران برتر در منطقه خود شوید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 13 شهريور 1397ساعت 14:19  توسط حمیی